Saturday, December 27, 2008

KEMUNCAK MALAM SEHATI BERDANSA

Akhirnya, tadi Malam Sehati Berdansa melabuhkan tirainya..

Finalis Malam Sehati Berdansa: Amyza, Khairil & Lisda, Fauzi..

First, for Battle of Dance, aku lebih sukakan tarian Amyza & Khairil..tarian mereka nampak lagi sopan, lembut nak dibandingkan dengan tarian Lisda & Fauzi yang nampak lagi ganas & macam tak sesuai dengan lagu sebegitu..

Second, tuk Tarian Latin lak, aku lebih sukakan tarian Lisda & Fauzi..tarian mereka nampak lagi menarik, rancak, & best..Amyza & Khairil pun not bad gak lah..

Akhirnya, juara Malam Sehati Berdansa Musim ke2 jatuh kepada Lisda & Fauzi..aku sangat setuju sebab bagi aku mereka sama2 pandai menari, persembahan boleh dikatakan konsisten setiap minggu & nampak lagi serasi berbanding Amyza & Khairil..+ mereka romantiklah..:D

Sukakan persembahan Stacy dengan lagu Gagap walaupun aku tak berapa sukakan lagu tue..tarian dieorg best..memang aku suka tengok orang menari..:)

Aku sangat..sangat..sangat..tak suka pada kamera Malam Sehati Berdansa..aku tak tahu apa yang kamera tue fokus..jadi pening tengok tau..dahlah ada 1 part masa persembahan tarian lagu Asmaradana, last part tue boleh lak kamera tue ambik dari belakang..dah nama pun last kan of coz lah orang nak tengok dari depan..apalah ek..tarian lain pun sama..macam kacau bilau je pentas tue..tengok orang menari pun tak best..:(



No comments: