Thursday, February 5, 2009

Tagged

Been tagged by Bluefrog..dah sekian lama tag nie tp baru la nie aku nak buat..

1. Sila salin dan tampal badge “2008 Cute’s 3logger Award” untuk diletakkan di dalam blog anda..


2. Link /ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
* dia selalu update blog dia..

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya.
- aku tgh jawab tag nie skrg (fakta)
- aku byk kerja nak buat tapi tak tahu nak start dr mana (fakta)
- aku sgt rindukan Aliff..aku nak dia ada di depan aku skrg (fakta)
- aku lapar tapi tak nak makan lagi (fakta)
- kadang2 aku rasa org tak pedulikan aku (fakta)
- ada 3 novel yg dah lama aku beli tp tak baca lagi (fakta)
- aku beli CLEO tiap bulan tp x sempat nak habis baca pun..bulan Nov pun aku tak baca lagi (fakta)
- aku tak tahu apa yg aku fikir skrg (fakta)
- aku nak tgk movie malam nie kalau boleh (fakta)
- aku memang dah tak tahu nak taip apa lagi (fakta)

4. Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.
- sesiapa jela yg ada blog & nak buat tag nie..-)

5. Jangan lupa untuk melawat blog mereka dan meninggalkan komen yang menyatakan
“anda telah di tag - sila layari blog ______ untuk mendapatkan award anda”.

No comments: