Wednesday, February 11, 2009

Yeay!!Dr.Hairul's exam dah habis..jawab 5 MCQ tolak 1 MCQ & 3 essay from 5..aku jawab memang ikut nota betul....Dr.Hairul kan asyik tgk aku je, aku rasa lah sebab tiap kali aku pandang dia mesti dia pandang aku gak..adakah sebab dia takut aku meniru??huhu..sebenarnya cmnie, masuk je kelas tadi terus je ambik soalan, pastue aku still bkk nota tau sebab ramai lagi yg tak datang & aku tak tgk sikit pun soalan tue.sebab tue aku still baca nota..pastue by that time aku baru nak simpan, Dr.Hairul perasan aku bukak nota..pastue terus kena tegurlah..huhu..sumpah, saya tak meniru Dr.Hairul..

p/s: datang kelas Dr.Hairul memang bergunalah..ada yg aku tak ingat sangat pun, tapi aku ingat apa yg dia cter masa part tue..so tue lah jadi tambah2 jawapan aku..

Hari ini, kami telah menurunkan segala kerja related to research pada En.Hafezi & staff Sports Science..lega sikit rasanya..dah tak larat nak datang lab & bangun awal tiap hari..sekarang, kami kena tumpukan pada penulisan draft thesis..tue pun dah cukup memeningkan otak nie..kami still bantulah sikit2 tapi mostly kerja dah diserahkan..if ada VO2max test, skinfold test and fitness test, kami kena dtg lab lah..cth esok, ada VO2max test tuk 3 orang..so dtg lah lab ye..

No comments: