Monday, April 27, 2009

Five Days

Second paper (Therapeutic Exercise) was over :) Paper nie kira boleh lagilah drpd APA. Lagi pun aku lebih berminat pada exercise and disease drpd APA (exercise and disability). Hope boleh lah score for this paper. Satu sem je lagi nak tingkatkan pointer pun. Hope boleh lah. Even mostly people said, pointer is only the number, but for me it's also important ma. People will look at the pointer first baru interest dengan kita kan? Then baru panggil interview kan? And plus dengan other things yg related lah. Bagi aku macam tu lah kot..

Then, berita gembira. Hehe. Duit for Latihan Indutri from USM dah masuk. Hehe. Happy gler. Bangun je tidur dapat msg drpd Bank Islam terus menjerit. Haha. Lepas tu, semalam, terus keluar mencari baju for PPSK Graduation Night nanti. And I found one dress. Hasil pilihan mereka, aku ambik je. Mesti elegant lah malam tu :P Yakin je ek? But Shaleen kena tolong jahit baju tu lah :D Dia dah janji kalau aku beli baju tu dia akan tolong jahitkan. Tunjuk kan je pun tak apa :D

For that night, kami juga akan membuat persembahan tarian terakhir di sini. Yeay!!! Finally, dapat gak menari. Last dance dalam hidup aku kot. Huhu

My family (Ayah, Mama, Along, Abg Ayin, Haikal, Abah, and Mummy) akan datang menjemput aku pada 1hb Mei ini. Bestnya tak sabar nak balik. Tapi kesian gak lah coz malam 1hb tu aku ada dinner. So my family terpaksalah bawak diri masing2 ye. Huhu.

Lagi 5 hari je aku berada di USM = Kelantan :)

No comments: