Thursday, April 30, 2009

Nota Done!!

Selesai. Selesai mengemas nota2 yang ada. Nota dari sem 1 sampai sem 8. Dari 2 kotak reduce jadi 1 kotak (besar tau perubahan tu even kurang 1 kotak je). Semua nota kalau boleh aku nak buang (konon bijak sangat je) tapi setelah difikir, aku hanya membuang nota yang sudah ada soft copy. So tak payah nak banyak2 nota, buat semak je gak nanti. Ntah aku akan baca lagi ke tak. Baca Baca Baca..

Dulu kan, aku sayang sangat2 nak buang nota even nota tuk subjek elektif yang tak akan digunakan lagi seperti Prinsip Pengurusan Kesihatan (aku sangat benci subjek ni), Prinsip Haiwan Makmal (tak kan aku nak kerja dengan haiwan lepas ni kan), dan Ekonomi Kesihatan (serius ambik subjek ni sebab tiada elektif lain yang menarik hati, konon senang tapi sama je kesusahannya. Just otak aku tak boleh terima sangat ekonomi ni kot). Tapi tadi, dengan bangganya aku telah membuang semua nota itu (tandanya aku sangat berusaha tuk reduce bilangan kotak dan barang yang akan dibawa pulang). Plus tak nak kena perli dengan ayah aku lagi since lepas habis matrix barang aku je penuh 1 kereta, sampai kat seat belakang tu boleh muat aku jela. Tu pun reason sama gak lah, sayang sangat nak buang nota. Sudahnya semua aku buang gak.

Barang2 lain akan dikemas nanti. Yang penting before 2hb lah kan. Yang lain aku tak kisah sangat, nota je yang aku kisahkan + baju2 ku. Barang2 yang pasti ditinggal adalah tikar (ada 2 tikar, macam mana aku ada 2 tikar pun aku lupa :P) dan karpet. Ada sesiapa yang nak barang2 tu, contact lah aku. Hehe.


And my parents on the way ke Kuantan. Mereka akan tidur di rumah Along dan bertolak ke sini pagi esok. Tak sabarnya nak jumpa family terutama Haikal. Rindu2..

No comments: