Saturday, April 18, 2009

~Tagged by Azma~


Sekolah mana lagi best? Menengah or rendah?
Sekolah Menengah Kebangsaan Seri Mahkota. Walaupun banyak samseng tapi tetap di hati :D

Apakah makanan kat kantin korang yang korang takleh lupa?
Nasi Ayam kat tepi kantin :)

Subjek yang korang suka dan benci. Kenapa?
Suka: Mathematic, Biology, Kimia (sebab aku sangat suka subjek2 nie :D)
Benci: Fizik (sgt tak suka), Sejarah kot kadang2 lah

Denda paling teruk korang pernah kena dan kenapa.
Aku tak pernah kena denda :D Aku pengawas sekolah mana pernah kena denda..denda orang pun tak da. Haha

Pilih 1 hari paling bosan dalam sekolah.
Tiap hari Isnin masa perhimpunan pagi. Penat kena berdiri. Lain tak da kot :)

Cikgu favourite korang?
Cikgu Rusdi yang ajar Math.Tamb, Math. Dia relax, tenang je + handsome :D

Barang yang korang tak pernah tinggal masa pergi sekolah selain pen, buku, pencil case, etc.
Beg sekolah + duit belanja. Memang tu kena bawak setiap hari. Hehe

Perasaan korang masa nak tunjuk report card kat parents?
Suka je. Sebab result bagus. Haha.

Pernah jeles bila member dapat markah tinggi? Apa korang buat?

Jeles lah kadang2. Tapi kejap je. & Aku akan buat banyak lagi latihan & blaja sebab next ujian aku nak dapat markah tinggi gak :)

Jawatan paling besar pernah korang pegang masa sekolah?
Ketua Pengawas Sekolah (P). Aku ketua pengawas sekolah yang baik, tak garang, dan buat bodoh je kat orang. Haha

Rindu tak nak balik sekolah semula?
Serius rindu. Ada perkara yang aku nak betulkan. Tapi aku nak sekolah je, tak nak blaja, boleh?? :D

Aku nak tag:
Hasra, Said, dan sesapa jela :)

No comments: