Tuesday, June 30, 2009

Plus days..

Aku harus menunggu sehingga minggu hadapan untuk menghabiskan driving class. Ini semua kerana Pak Cik Razak ada kursus dan dia tiada selama seminggu. So makin bertambahlah masa untuk aku membesarkan badan di rumah. Aku bercadang untuk menghabiskan driving class secepat mungkin, ambik JPJ test secepat mungkin dan pastikan aku cukup bersedia masa itu dan jika lulus, seterusnya aku hendak terus mencari kerja.

Seperti aku katakan sebelum ini, aku sudah muak berada di rumah. Bukan aku tidak suka, cuma aku perlu keluar mencari pengalaman, berkomunikasi dengan ramai orang agar terbuka mindaku ini, agar otakku ini tidak beku lagi, dan juga dapat menghabiskan masa2 yang terluang dengan kerja yang akhirnya boleh mendatangkan duit. Dalam erti kata lain, iya, saya mahu duit!! :p

Even I have to wait but its okay. Someone told me to be patient and focused on one thing at one time.

2 comments:

teruterubuzu said...

takpe2..sabar itu sepauh dari iman..
tapi kadang2 kalau cepat lagu baguih kan..
tak payah nak pikir panjang..
hehehe

SiQaH HuSSiN said...

tahu xpe..hehe
tp xpelah..
sabar aje..nanti akan hbs gak :)