Tuesday, June 2, 2009

Sudah boleh menaip..

Alhamdullilah..
Aku telah sembuh dari segala sakit yang ada. Semalam balik je dari interview, terus lemah bila sampai di rumah. Then, terus demam panas balik sampai minum air penyejuk badan cap kaki tiga (masa kecik2 je demam minum air ni). Disebabkan aku tak boleh telan panadol @ apa saja pil, so aku telah habiskan 5 panadol soluble (yang sangat tak sedap) & sebotol ubat batuk cap ibu dan anak. Yang aku pelik, walaupun aku demam, selera makan aku tetap ada malah bertambah rasanya. Hehe. Dan pecah rekod sebab aku demam selama 4 hari. Lama tu.

Had watched the Trailer for 'The Twilight Saga: New Moon'.
Ohh I just can't wait to watch the movie.
November!!!

And about the interview, I thought it was an informal interview (with EPC first), rupa2nya formal interview. I tried my best and tunggu jela. But 1 question I could not answered & itu membuatkan aku rasa cammm emmmmmm :(

Okay. Continue to read Eclipse :)

No comments: