Tuesday, August 25, 2009

Hunting

It's hard to find a job sekarang. Aku sudah tolak dua kerja sebab its all about sales. You have to achieve target sales bla bla bla. Ohhh tak ada ke kerja yang tak tumpu pada sales? Aku tak nak buat sales ni. Lemah sangat. Itu choice terakhir akhir sekali memang sangat akhir bagi aku. Akhir sekali, pendek kata tak nak buatlah.

Dulu masa belajar, aku rasa sport science field ni banyak cabang. But now bila sudah keluar, aku rasa cabang sport sc kecik sangat. Emm. Aku tak pernah menyesal ambik sport science walaupun pada mulanya memang aku tak nak. Bila dah jadi macam ni, adakah aku rasa sesal?

Ohh tidak!!! Jangan sedikit pun rasa macam tu. Susah2 kau belajar 4 tahun, then habis belajar kau fikir macam ni pulak. Tak berbaloi 4 tahun tu. Dahlah baru konvo. Ini semua dugaan. Rezeki setiap orang lain2. Maybe rezeki aku payah sikit nak dapat. Who's know? Tingkatkan usaha. Pray for me kawan2...

p/s: feel useless doing nothing..




No comments: