Wednesday, August 12, 2009

We will meet soon

Suppose aku pergi Penang hari ini untuk ambik jubah dan raptai konvo malam esok. But last minute, I canceled it. Aku nak sangat pergi awal, hanging out with my friends again sebab after convocation, tak tahu bila lagi mahu berjumpa. But.. Whatever it is, I miss them!! Instead of going tonight, aku akan pergi Penang hari Sabtu ini with my family. Thanks Cham for willing to take my jubah. Nanti aku belanja kau makan eh *bila aku dah kerjalah :)*

Yup! My convocation akan berlangsung pada hari Ahad, 16 Ogos, jam 9 pagi in USM Penang *jemputlah datang*. Aku dalam sidang ke9 (last sidang). Bestnya rasa nak konvo. Akhirnya penat lelah selama empat tahun berbalas jua. Cepat2 Ahad datang!!!

Dengan nak menghadapi big day ini, my calf muscles sakit. Itulah akibat bila aku skipping selama 15 minutes tanpa warm-up. Itu pun dah penat gler tau. Huh. Hasilnya makan lagi banyak dan kaki sakit. Tapi aku dah biasa dengan keadaan ini. Layankan jela. Cuma harap kaki ini baik sebelum Ahad ini. Tak nak aku naik pentas dengan jalan tak serupa bikin. Gaya kena ada beb!! :)

Kawan-kawan, nanti kita ketemu on our convocation okay :)

2 comments:

chezzem said...

ala lambatnye siqah...

SiQaH HuSSiN said...

mmg lmbt pun..huhu
ko g pagi ni kan?
for sure korang ronda2 penang selama 3 hari ni.
hukhuk..sedih x join!!!