Monday, December 27, 2010

Boxing Day - HK holiday

Saya cuti arini sempena Boxing Day - HK. Pelik jugak lah orang HK nie, kenapa nak cuti sempena Boxing Day, tak faham aku. Tapi, biarlah asalkan aku cuti.

Hari nie, plan aku nak g beli hadiah untuk majlis tukar2 hadiah di ofis nanti sempena Merry Chrismas!! Apa dah, nak ikut budaya Chrismas pulak, sedangkan setahu aku wish Merry Chrismas haram tapi kalau ikut budaya dorang tukar2 hadiah masa Chrismas tak haram ke? Aiii entahlah, ikut jela kata orang2 besar di ofis, Nanti tak ikut kata kita nie tak sporting pulak...

Itu jela update sekarang. Aku malas nak taip banyak2 sebab aku kat CC. Lagi banyak taip lagi lama masa lagi banyak duit keluar. Rugi2!!! Bilalah streamyx nak ada kat rumah aku? Call asyik tak dapat je. Malas dah call. Huh

Haa tujuan sebenar ke CC nak bayar bil celcom through CIMB Clicks. Tapi sayangnya, duit tak masuk lagi dalam CIMB. 3 hari lah interbank transfer, sekarang baru 2 hari, tapi kenapa kat Maybank dah masuk even baru 2 hari. Servis Maybank lagi bagus kah? Tidak2!! StandarChartered gak lagi bagus!! Sebab aku kerja under ScB :D




No comments: