Sunday, February 20, 2011

sudah pening!!

Penat dah baca nota since pagi tadi. Dah habis baca tapi still ada jugak certain terms yang tak berapa faham. Aii risaunya for tomorrow test.

Esok, aku ada B2B test. B2B stands for Back to Basics Test in CMS. Dah ambik test nie dulu tapi dalam ramai2 staff di CMS, sorang je yang lulus. Haha!! Manager geram kot, Huhu, Jadinya kami kena ambik test nie sekali lagi. Yang tak syok dan membuatkan bertambah tertekan bila the passing marks for the test is 98%. Pergghhh!!! Memang tak dapatlah kot. Glerlah nak jawab. Dahlah 50 soalan in 1 jam.

Aii apa pun, aku akan teruskan berusaha sehingga jam 12am malam nanti. Esok pergi kerja dah tak ada masa nak study lagi. Test akan diadakan jam 6pm - 7pm. Moga aku lulus dengan jayanya. Amin.....

p/s: aku cepat lapar bila blaja. Maybe terlebih guna glucose dalam otak kot. Hehe. Jadinya, aku nak makan sekarang. Mahu goreng karipap segera yang dibeli drpd kawan mama. Sedap tau!! :D


No comments: