Sunday, April 17, 2011

Majlis Perkahwinan Paan & Sabri :)

Semalam, pergi ke kenduri kahwin Paan di Jalan Kebun. Aku nie dulu assistant Paan kat SIMA. Dulu Paan orang kuat Sima, sekarang je dia dah berpindah ke department Trade. Se-company dan se-department dengan suaminya, Sabri :) Gler best kan? Setempat je, pergi kerja balik kerja sekali, mesti jimat! :D

Tiba di kenduri Paan jam 1.45pm, dan semestinya pengantin dah bersanding lah. Aishh, aku nie kalau boleh, memang nak datang majlis kahwin before pengantin bersanding. Sebab bagi aku, rugi kalau pergi kenduri kahwin tapi tak tengok pengantin berarak dan bersanding. Tak puas rasa! Oleh itu, kena pergi awal lainkali. Tadi, ada perkara berbangkit sampai aku majuk dengan Aliff kejap. Nasib baik sampai jugak kami ke kenduri Paan. Kalau tak, merajuk berhari2 tau. Macam boleh buat :p

Sampai je terus menuju ke Paan & Sabri. Paan sangat cantik dan comel! Baju lawa (beli kain sendiri tau, kena survey Paan beli kat mana, Hehe), pelamin simple dan cantik, dan yang menampakkan seri, mekap Paan lawa. Pandai jurumekap. Walaupun agak tebal mekap, tapi still cantik!!

Tema wedding, Kuning + Putih. Pilihan yang menarik, bukan pink @ kelabu seperti yang biasa aku tengok. Tema wedding aku?????? Nanti baru tentukan, bila nak kahwin lah. Tapi aku suka tema kelabu. Cantik!! :D

Suka sangat tengok kawan kahwin. Macam tak sangka, kenal hu ha sana sini, tup2 dah jadi isteri orang, suami orang. Sweet sangat!!!

Kami bersama cinta hati masing2. Oppsssss :D

Girls with Paan & Sabri

Lelaki yang nak jadi superman itu ialah Acai.
Dia budak Sima Jan'10 satu batch dengan kami + pengapit Sabri

Ida & suami with Paan & Sabri.
Both pengantin baru sebenarnya.
Yang bezanya, Ida sudah pregnant :),
Paan, soonnnnnnn lah tu :D

Girls with guys, Shazeer & Kay.
Loyal to Scope International :)

Pretty girls w/o the superman :)

Kepada Paan & Sabri,

Selamat Pengantin Baru,

Moga jodoh berkekalan hingga ke akhir hayat,

Moga dimurahkan rezeki dan dikurniakan anak2 yang comel,

Moga segala2nya indah buat kamu berdua.

Happy for you :)



No comments: