Thursday, November 15, 2012

Langkawi Trip & Wedding!

First time aku pergi ke Langkawi! Semestinya teruja! Hehe! Kami 8 orang satu team pergi ke Langkawi minggu lepas. Agenda utama untuk menghadirkn diri pada majlis perkahwinan Liza, one of team member.

Kami bergerak Jumaat malam dari Puduraya. Sakit hati bila bas lambat satu jam! Makanya, kami bergerak dari Pudu jam 12pm. Sampai je di Kuala Perlis, terus beli tiket feri. First time jugak naik feri begitu (kalau feri Penang dah biasa sangat) , teruja itu ada tapi berkurangan sebab penat dan ngantok. Jam 10am kami sampai di Langkawi!! Yeayyy!! Cuaca yang sangat panas menyambut ketibaan kami! Masyi datang menjemput dan bawak terus ke chalet penginapan.

Wedding Liza: seriously Liza sangat cantik! Cantik sangat2 mekap pun okay. Tak tebal. Terbaik! Aku berkenan dengan photographer dia. So might be akan bertanya2lah for my wedding pulak :)


To Liza dan Asrol, selamat pengantin baru. Moga bahagia selalu dan dikurniakan anak yang comel dan montel! Love it!!! 😍

Right after the wedding, kami balik tukar baju dan ready to go to Langkawi Cable Car! Excited again!!


See the first pic? Seriously aku takut gler! Aku gayat orangnya. First time naik dan awal2 cable car gerak laju wooo! Buat lagi takut sebab dari satu tiang ke satu tiang jauh, jadi cable car melayut ke bawah. Ohh seram!


Pemandangan dari ketinggian 700m dari aras laut. Sangat cantik! Kagum bila dapat tengok cuaca yang berbeza di tiga tempat yang berbeza dalam masa yang sama. Indahnya ciptaan Allah!


Us! Credit to Hanis for the photo! As always, gambar Hanis ambik semua cantik! Seni! Pandai Hanis ambik gambar :) Siapa nak naik cable car lagi? Aku nak naik!! Haha! Tak takut dah! :p



Ahad: Island Hopping!
Pulau Beras Basah, Pulau Singa Besar (eagle) dan Tasik Dayang Bunting. Best mandi di tasik! Sejam berendam!


Bergayut kononnya! Haha!

Wish to go to Langkawi again! Nak stay lama di sana. Nak pergi tempat bersejarah, shopping, dan Geopark!

Ada sesuatu yang terjadi pada diriku selepas balik dari Langkawi. Will update about it later.

- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments: