Sunday, April 14, 2013

My Current Obsession! PurdyPlain!

Haha! Bukan berkaitan dengan drama Korea okay. Hihi. Ini berkaitan dengan benda yang aku pakai hari hari which is SHAWLS! :)

Aku lagi selesa pakai Shawl daripada tudung bawal, pashmina or tudung sarung terus tue. I'm looking for good quality shawls for a long time and now I found it. Yeayyyy! :D

Shawls yang dimaksudkan adalah daripada PurdyPetals yang diberi nama PurdyPlain. PurdyPetals is one of the person yang menjual shawl di Instagram. Aku just follow PurdyPetals first, then tengok harga shawl satu RM30. Mahallah jugak compared to shawl di luar hanya RM10 kan. So hold jela dulu.


Go visit her IG :))

Bila banyak sangat recommendation yang PurdyPetals post daripada customer dia, aku berminat nak tahu. Then aku order 2 shawls. Dan bila pakai 2 shawls Purdyplain, serius I love it!! Shawls in high quality chiffon dan lembut. Sangat mudah nak dibentuk mengikut citarasa aku. Dan shawls nya juga panjang dan lebar. Dan banyak color cantik2! Sangat best pakai dan after that, aku jadi pemborong PurdyPlain. Setiap kali dia keluarkan batch baru for PurdyPlain, for sure aku akan beli punya. Hihi. I don't mind spending money for high quality shawls that I search for a long time. Now aku sangat suka pakai shawls. Bertambah2 suka :))

Mostly setiap hari aku pakai PurdyPlain. Dan ada beberapa kali post in IG, dan ada kawan bertanya. Hihi. Yeayyy! Mereka berminat nak beli jugak. Go for it.

PurdyPlain dijual macam pisang goreng panas. Kalau lambat dah habis ready stok, don't worry you can pre order. Cuma dapat lambat sikitlah. Asalkan dapat kan. Hee ~


I already have 16 PurdyPlain shawls :))

Me wearing PurdyPlain :))



















- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments: