Thursday, May 23, 2013

Zo In Sung!! Oh Soo Oppa!! :))




Hahaha! 21 May, Selasa, Zo In Sung or lebih dikenali sebagai Oh Soo (watak dia dalam That Winter The Wind Blows) , datang Malaysia. Jam 7.30 pm di Paradigm Mall. Aku dengan semangatnya dan buat pertama kalinya telah pergi untuk bertemu artis Korea. Tak pernah2 weiii.

Aku tahu mengenai kedatangan Oh Soo melalui One HD. Terus apply half day on that day okay. Haha! Siap ambik half day haa. Seawal 3.30 pm aku sampai Paradigm, dan dah ada yang beratur. Aku singgah di Popular sebentar dan terus beratur.

Beratur lama jugak lah kan until 7.30 pm. Jam 8 pm baru lah Oh Soo keluar. Dan dia sangat handsome!!! OMG!! Serius cair dohh tengok dia. In love. Hehe.











Oh Soo sangatlah tinggi dan kacak dan handsome dan smart dan segalanya!! Hee ~ Sweet je cara dia ambik gambar with lucky fans. Ahhh comeyyyy!

Dekat kan gambar aku? Jelas kan nampak? Thats the reason sampai awal. To be in first 50 list so dapat masuk dulu dan berdiri depan2. Aku line no 2 lah pendek kata. Sangat padat dan kena himpit2, kena tolak, tapi takpe. Berbaloi demi nak jumpa Oh Soo in person. Sangat berbaloi. Ohhhhhh Sooooooo.


Tiket untuk masuk awal daripada orang lain :)


Dapat note book dan cotton candy. Ohhh melting :) Cotton Candy diberi ada sebabnya. Ada scene paling romantik in That Winter The Wind Blows yang melibatkan cotton candy. Dan menjadi simbolik drama tue lerr.

Best3!! Jam 9 pm habis semuanya! Jumpa sekejap je, tunggu sikit punya lama haa.

First artis Korea yang aku jumpa. Lepas nie tak tahulah pergi ke tak lagi. Dah kahwin nanti, tak pergilah kot dah. Haha! Sure tak dibenarkan punya.

Habis je jumpa Oh Soo, cari Hanis ( dia datang lepas kerja) dan perut berbunyi. Dah habis baru rasa laparkan. Hee.

Singgah makan di Plan B sambil berborak mengenai Oh Soo. Hee~


Food!! Love Plan B!! :))

Gambar Oh Soo siap jadi wallpaper dah oiiii :p

- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments: