Saturday, August 10, 2013

Salam Aidilfitri

Salam semua. Beraya sakan ke tahun nie? Bestnya korang kan :)

Aku seperti tahun2 yang sudah, b'kerja di hari raya. Sayu hati nak tinggalkan rumah masa hari raya pertama. Huhu. Semua adik beradik ada di rumah. Aku pulak yang kena kerja. Selama nie Anjang dan Angah pun ada turn kerja jugak. Tahun nie aku sorang je. Sedih :( Bergenang airmata di tempat kerja. Tetiba je.

Takpelah. Next year aku nak cuti raya. Sebab tue kerja jugak tahun nie. Tapi sebenarnya aku sangat berharap agar aku boleh pergi sebelum raya tahun depan. Insyallah. Doakan ye.

Well berbalik pada hari raya. Wee ~ Walaupun kerja, baju baru tetap dibeli. Hehe.


First day Raya, aku pakai maxi dress. Even dress nie mahal jugak, boleh dapat lagi murah di tempat lain, tapi aku tetap beli sebab nak warna hijau nie. Tema family this year. Rembat jela. Lagipun malas nak cari dah.


Dialah peneman aku di pejabat untuk 2 tahun berturut2. Next year dah tiada Tasha. Dia sudah resigned. Sedih :(



Erysya comel dengan peplum hijaunya :) Bukan main bergaya. Siap ada beg. Senang nak letak duit raya. Hee.


Sempat bergambar dengan Along je pada hari raya pertama. Nak cepat pergi kerja. Huhu. Itupun dah lambat sebenarnya. Huhu.



Tak cukup dalam gambar nie. Aku tiada. Sob. Sob. Anjang, Along, dan Angah.


My family pada hari raya pertama. Anjang ambik gambar nie. Hijau dan coklat bergabung :D

Okay. Done. Entry mengenai hari raya pertama. Malaslah nak taip panjang2. Bukan ada cerita pun sebenarnya. Hehe.

Selamat Hari Raya Aidilfitri buat semua. Maaf Zahir Batin. Semoga berbahagia di hari lebaran ini :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments: