Tuesday, February 3, 2009

Kuala Terengganu VisiT-To

Akhirnya aku sampai jua ke Kuala Terengganu..tak pernah g beb..:)

25hb January 2009, me, my sis's family, Abg Ijan's family (adik Abg Ayin), mummy & abah telah ke Kuala Terengganu (Pasar Payang)..pagi tue baru planning nak ke sana, so jam 12.30 pm barulah kami bertolak ke Kuala Terengganu..cam dekat je kan g tghr..huhu..perjalanan ke sana mengambil masa lebih kurang 3 jam dari Kuantan..sesampai je di Pasar Payang, aku & Along g makan dulu sbb kami sgt lapar..pastue g belikan baju Ben10 tuk Haikal..dari dalam kereta lagi dia dah nampak baju tue..Haikal memang tak leh nampak barang Ben10..compem dia nak punya..pas ke Pasar Payang, kami pun ke Taman Tamadun Islam..dah alang2 dekat tue teruslah g kan..tp sayangnya, kami sampai sane malam, so taman replika masjid tue dah tutup..just g Masjid Kristal jela..jam 9 pm, barulah kami bertolak pulang & sampai rumah lebih kurang jam 2 pg..sebab benti makan, beli kepok yg tak brape sedap, & Haikal ada muntah dlm kereta..huhu..


me & Along while waiting for Abg Ijan

Haikal memang suka wat muka pelik..-)

@ Bazaar Warisan


suka hati je Haikal..hehe



Abah, Abg Ijan, Kak Ainun & Baby Qistina


Mummy & Abah

konon cOmellah tue ek.hehe

Masjid Kristal..
elok sampai sana je betri kamera habis..cehh..

p/s: byk lagi tempat2 yg aku nak bergambar tapi tak sempat..huhu..so, lainkali nak ke mana2 kena planning awal2, baru syok jalan2 kan & aku lagi sukakan Pasar Siti Khadijah, Kota Bharu drpd Pasar Payang tue..serabut je aku tgk..

No comments: