Wednesday, February 4, 2009

Ehh..ada internet lak..check.check..ooo memang ada.-)
Wireless USM sengal skrg!!!payah nak on9 lah..kata Apex U tapi tenet slow gak..kata upgrade tak hbs2 tp slow gak..tak paham aku..huhu

Emm..apa jadi hari nie ek??byk benda berlaku..byk ke??byklah kot lebih dr 1..hehe

First, aku telah menolak 3 tawaran tarian sem nie (Malam Seni Warisan, Citrawarna USM, & Festival Tari Malaysia)..sebab apa aku tolak??the main reason is RESEARCH..mula2 cam nak g tapi bila fikir sejuta kali, takyah g lah..terpaksa lepaskan kali nie..Citrawarna USM aku cdg nak lah cukup kuota masuk 4 tahun berturut2 tapi kena lepas gak..Festival tue lak, naklah gak try tapi terpaksa lepaskan gak & memang kena lepas kot sbb dgr khabar kena bkk tudung..huhu..takpela..aku lepaskan apa yg aku mmg nak sgt buat sbb research & studi..dah final sem nie berkorbanlah sikit kan..tapi...sedih gak..hukhuk..

Tadi ada praktikal (Adapted Physical Activity subject) with Pn.Vina..lawaklah praktikal tue..aku rasa seronok je wat.tapi lawaklah..nak hop, skip, gallop, slide, even jump pun aku fikir camne nak wat..siap teragak2 tue nak wat cmne..aduhai..kalahkan budak kecik tau..cam budak baru nak blaja wat semua tue & aku memang kena gelak besar tadi..malu3..hehe..nanye kan, aku tak tahulah cmne nak cter pasal praktikal tue..cmnielah, Adot ada ambk gambar siap video lagi..if dapat nanti, aku upload kat cnie eh..kalau sesuai lah video tue..:D

Aku dah cancel account myspace aku..dah tak tahu sgt nak watpe dgn myspace tue..bosan je aku rasa..so cancelkan ajelah..skrg, aku hanya ada Friendster & Tagged..tue pun dah agak malas nak on9..pendek kata aku memang malas..:P

Haa tue jela yg jadi hari nie yg aku leh kongsi di sini..yg lain tue, pendamkan ajelah..
Nanye aku nak tidur skrg, tapi tak dapat tidur lak..terminum caffeine lak malam nie..huhu..sebab tue lah aku tulis entry yg ntah ape2 nie..layankan jela..blog aku..taip jela ape2 aku suka..hehe..

K la..GOOD NIGHT EVERYONE...sweet dream..bangun awal pagi esok..-)

2 comments:

RazaliAfa123 said...

Blog awak tak ada "Ads By Nuffnang"
Kalau awak masukkan nanti dapat bayaran $$$.

SiQaH HuSSiN said...

apa lak tue?
saye barulah bab2 blog nie..
xtahu sgt..huhu