Monday, May 4, 2009

No Pictures!!

Tiada apa sangat yang aku buat hari ni. Just mengadap laptop, upload pic kat Friendster (tapi tak boleh nak arrange, so berteraburlah gambar dalam album tu), update blog :) and kemas barang2 aku tapi still tak siap lagi. Sikit je lagi nak buat. Dah sikit lagi tinggal, mula lah aku malas. Ada je kerja berbangkit yang aku nak buat. Contohnya makan, tengok TV dan makan lagi :P

Nak upload gambar di Facebook tapi bukak je Facebook, aku blur tak tahu nak buat apa. Apela. Hehe


Then, I want to tell about...

The PPSK Graduation Night..


Best, enjoy sepanjang malam tersebut :) Aku bersama 4 kwn yang lain performed 2 dance pada malam tu. Tarian pertama (Timang Burung) aku tak ada salah even nervous gler sebab VIP betul2 depan mata. Huhu. Tarian kedua (Es Lilin) aku ada melakukan kesilapan, lupa step beb. Buat malu je. Hehe. Tapi dah tak nervous sebab dah tak kisah dengan VIP tu :) Setelah tarian ke2 dengan pantasnya kami menukar pakaian & makan. Pastu adalah acara2 seperti anugerah2, band (only guitar dengan group yang menyanyi lagu Ikhlas Tapi Jauh), elegant couple, lucky draws, and seeding the friendship. Dinner ni best sebab acara best plus MC yang banyak cakap dan lawak :D

No pictures yet :( Tak ambik gambar lagi drpd mereka yang punya kamera. Ntah bila lah nak dapat gambar agak nya. Aku pun tak sabar nak tengok gambar..

Last..

Suka lah lagu Jangan Kau Lepas - Alexa. Sweet je :)

No comments: