Tuesday, May 5, 2009

Baru lepas menonton ABPBH 2008 :) Overall ABPBH 2008 was okay lah. Nak kata best sangat tu tak lah gak. Aku suka kan persembahan Kristal (gabungan artis baru dan lama, bertenaga je persembahan mereka), Siti Nurhaliza (of course persembahan dia best. Tak pernah aku kecewa dengan persembahan Siti. Even aku tak gemar dengan fesyen tudung dia, tapi tak dinafikan she's a great singer with a great voice) and Faizal Tahir (tengok gendang tu, teringat gendang cina USM & FT with a new hairstyle. Kemas je). Agak kecewa bila persembahan Hujan tidak best sebab katanya gitar Noh tidak berfungsi. Huhu. Aku rasa Adlin tak sesuai jadi pengacara. Pengkritik okay lah bagi dia. Dan Nabil perlu belajar lagi cara yang baik untuk menyampaikan ucapan. Dia memang pelawak tapi tak sesuai berlawak dengan ngajuk ucapan Jamal kan. Bosan lak aku tengok Nabil ni (even aku minat gak dia dulu). Maaf ye peminat Nabil.

Plus....

Rupanya Patrick Dempsey has dyslexia. Baguslah dia still boleh menjadi pelakon yang berjaya. I like McDreamy :) Start mengenali dia selepas Grey's Anatomy :)

p/s: barang tak siap kemas lagi. Punya lah lambat aku buat kerja ek..

No comments: