Sunday, June 14, 2009

3 + 3

Semalam, aku pergi Genting lagi dan hujan lagi!! Huhu. Aku seorang dari sini dan bertemu dengan Along di sana.

Seawal jam 8 am, aku dah berada di Pekeliling. My dad dropped me there. Then, Aliff pun datang teman aku. Actually, he supposed to go with me to Genting (I have 1 more free ticket) tapi dia ada kerja di Senawang tghr itu, that's why aku kena pergi sorang2. So sedih tau. Huhu.


Kami pun pergilah ronda2 naik motor jalan2 pagi2 buta. Along yang berkata nak bertolak dari Kuantan jam 7.30 am, dah jadi bertolak pukul 9 am. Punyalah jauh beza jam tu kan. Janji Melayu betullah Along ni. Hehe. Tapi tak apa, banyak sikit masa dengan Aliff :p Aku pun naik bas jam 11 am. Tepat 3 jam bersama Aliff :)

Abaikan meja buruk itu okay :p

Waiting for the bus

Sebaik sampai di Genting, Anjang jemput aku. Nasib baik dia kerja kat Genting. Tak la aku termangu sorang2. Then, Anjang bawak aku pergi lunch kat kafe pekerja. Lepak2 situ lama gak, lepas tu pergi ke skyway untuk tunggu Along. Jam 2 pm baru Along bersama keluarga mentuanya sampai. Dan aku sangat suka berjumpa mereka. Haikal sangat happy okay!! Hehe.

Aku lah visitor itu

Elok kami otw ke Outdoor Theme Park, hujan pun turun dengan lebatnya. Cehhh!! Asal datang Genting je, hujan. Nasib tak baik betullah. Hujan berhenti dan kami pun start lah masuk ke Theme Park.

Cuba teka aku main apa??? Hehe. Jawapannya, aku tak main apa2. Haha. Baru nak naik Pirates Ship, hujan lak turun lagi. So terus patah mood aku nak main. Tapi kan sebenarnya, aku memang tak suka main permainan yang menakutkan itu. Yang tenang2 je aku nak main. Maybe sebab tak ada geng nak main kot. Dan aku pun pergi sana sebab nak jalan2 & spend time with family je.

Jadinya, aku just ikut Haikal, Kimi, Abg Ayin, dan Abg Ijan main. Tengok orang menjerit dan ada yang buat2 menjerit :p Jam 5 pm, aku minta diri untuk pulang. 3 jam gak bersama mereka.


Budak Ben10



Bas aku jam 7 pm (tak ada bas lagi awal. Huhu). Then, Anjang & Ila bawak aku jalan2 sekitar Genting. Jam 7 pm, aku pun turun dari tempat tinggi itu.


Sampai Pekeliling, ayah jemput dan pergi makan dan jemput mama balik kerja dan balik rumah (berapa banyak dan daaa).

Jam 11.30 pm sampai di rumah. Seharian berjalan, sangat penat tapi best coz aku jumpa my family dan Aliff :)

p/s: sikit je ambik gambar sebab malas nak ambik guna nset. If only I have my own camera...

No comments: