Monday, June 15, 2009

Mari Menonton TV

Duduk di rumah, menjadi penanam anggur yang terkemuka selama lebih kurang 2 bulan ini membuatkan aku mengikuti cter2 TV yang ada. Dulu masa di USM, aku tak suka sangat tengok cter2 TV ni coz malas nak tunggu tiap hari. Malas nak pergi bilik TV. Pendek kata aku memang malas lah. Hehe.

Okay. Drama, cter2 yang aku tengok, tonton, dan yang seangkatan dengannya :)

1 - Manjalara dah kembali disiarkan di TV3. Suka2 :)
2 - Zati dan Si Mawas sudah habis ditayangkan petang tadi. Suka cter ni & aku pun meminati Kamal Adli dan Liyana Jasmin.
3 - Disebabkan Kamal Adli gak, aku juga menonton Bio-Nik :p Tak sia2 dia mendapat gelaran Hero Remaja 07/08 kan. Dan suka Kamal Adli dan Intan Ladyana. They look sweet together :)
4 - Upik Abu dan Laura. Best lak cter ni. Dulu dengar drpd Cham & Syam je. But now, aku pun peminat setia beb :) Aku sukakan both Oppie & Laura, the OMG!! :D
5 - CSI
6 - Grey's Anatomy
7 - 90210
8 - Roda Impian (Awal Ashari ada tadi :p)
9 - Jangan Lupa Lirik (singing along)
10 - Are You Smarter Than A 5th Grader? (pengetahuan am. Hehe)
11 - Monday Night Laughs

Banyakkan?? Bayangkan betapa busy aku walaupun hanya duduk di rumah. Busy menambahkan power spec maybe. Hehe.

p/s: berpinar mata menjawab ujian teori ni.




No comments: