Saturday, December 20, 2008

Here USM..I cOme..

arrived at KB = 6 a.m
already in my room = 6.20a.m

bas aku jam 11 pm semalam..nak dijadikan cerita, Aliff tak tahu bas aku jam berapa sebab aku tak sempat nak bgth dia kelmarin dan Aliff pun tak de nset kan..so, he came last nite to Putra station to meet me there but at different time than me so by that time i arrived, he already left..huhu..nie pun aku tahu bila malam semalam dia call aku.biasa memang dia akan hantar aku kat Putra tapi biasa bas aku jam 9.30pm so dia ingatkan samalah..sedih2..tak tahulah bila lagi akan ketemu..kami nie berbulan2 baru leh jumpa.so bila ada potensi jumpa tapi terlepas tue rasa rugilah sangat..-(

then, 8.30 am, En.Hafizi called nak bagi kunci lab sebab pagi nie kul 9 am tadi ada subjek akan dtg exercise.masa tue lah aku baru bangun tidur & terus g lab tanpa mandi (hehe) sebab takutlah subjek dah sampai dulu..tapi rupa2nya, jam 10.15 baru subjek sampai.cehhh..bukan nak bgth if lambat dtg..sejam lebih tunggu beb..huhu..

aku confius lah dengan perubahan barang dalam bilik aku nie masa aku sampai pagi tadi.serabut je cam ada orang yg ubah.sebab aku tak kan tinggalkan bilik aku dalam keadaan camtue @ aku nie yg lupa ingatan ek..

No comments: