Monday, January 19, 2009

AJL 23

Pemenang2 Anugerah Juara Lagu 2008:

Persembahan Terbaik - Sampai Syurga (Faizal Tahir)
Vokal Terbaik - Sampai Syurga (Faizal tahir)
Kategori Etnik Kreatif - Persoalan Cinta (FarahWahida)
Kategori Balada - Sampai Syurga (Faizal Tahir)
Kategori Pop Rock - Laguku Untukmu (Meet Uncle Hussain)
JUARA LAGU 23 - LAGUKU UNTUKMU (MUH)

Juara Lagu 23 dah pun diketahui semalam..memang kemenangan MUH sgt2 aku tak sangka..serius aku ingatkan Faizal yg menang memandangkan dia dah berjaya mendapat 3 trofi kan..maybe skrg zaman Indie Band melanda kot..kot2lah tahun depan AJL dapat kat Hujan..hehe..

aku suka dgn Lagu Kita by Aizat..ntah nape semalam rasa sayu sgt dgr dia nyanyi..maybe sebab aku baru tahu dr mana dtgnya ilham Aizat nak wat lagu tue..1st time aku kenal penyanyi Hanya Di Mercu - Ayu..selama nie aku dgr lagunya je..Ziana Zain kembali ke AJL & performance dia kurang menyengat dr dulu..persembahan Stacy best, sangat rancak & dia pandai menari rupanya..nampak ligat di atas pentas..sekali nampak cam Agnes Monica Malaysia lak..-)

Persembahan Sampai Syurga agak pelik bagi aku..tue lah kelainan yg di bawa oleh Faizal & sbb tue lah die menang Persembahan Terbaik kot..walaupun at first aku rasa persembahan dia serabut je..huhu..

suka last performance yg ada 3 bdk kecik bersama artis lain..mereka sgt comel tambah lagi yg pakai spec tue...nyanyi dgn penuh perasaan beb..:D

p/s: rindukan AJL yg penuh dgn tarian cam zaman Noraniza Idris & Siti Nurhaliza dulu..meriah je nampak atas pentas tue..rasa cam nak join lak..:P

No comments: