Tuesday, January 6, 2009

Darab @ ToLak??

"siqah, nak tanya.kalau tambah dgn darab, kita kena kira darab dulu ek.tak pasti ar", msg from Said..

ye..Cikgu Said..kena kira darab dulu.then baru lah tambah..apa2 pun darab & bahagi dulu tau..hehe..kau jadi cikgu ganti Sejarah & BM tapi nape tanya soalan Math r..mesti budak2 tanye ko lebih2 kan..boleh2 tanye banyak2 soalan kat cikgu Said ek..:D
nie nak cter, dulu lah kan, zaman sekolah dulu, aku sangat sukakan Math & kira pandailah dalam Math nie..rasa cam tak pernah dapat B je..wahhh..haha..aku sangat suka kira2 nie & suka sangat studi Math sebab bila studi Math jela baru aku leh dgr lagu ke radio ke sbb obviously, i couldn't study while listening to music..serious, smpi skrg aku cmnie..kadang2 aku jealous gak dgn org yg leh blaja dgn music..huhu..tapi skrg Math bukan lagi subjek ku..sejak habis Matrix dah tak jumpa Math nie..skrg nak congak pun aku dah lembab..apa nak jadi da??..

No comments: