Thursday, January 15, 2009

hari yg sgt meletihkan..dr kul 8 pg smpi 7 mlm..then baru leh duk dgn selesa dlm bilik..ada sorang pak cik yg namanya Encik Lah wat submax test pagi tadi..pastue ada pak cik lain dtg exercise & ptg ada 3 org pak cik dtg exercise..yg last dtg kul 6 pm..aku sgt lapar..huhu..tadi x lunch pun sbb pagi tadi dah breakfast..so kononlah x nak lunch kan..pastue dtg lab ptg tadi cdg nak mkn tp knyang lak rasa so g jogging jap & aerobik..penatlah gak aerobik tue, mula2 je aku ikut betul2 pastue main2 dah..hehe..smpi je bilik aku terus mkn ns..tp x knyang lagi sbb perut rasa pedih sgt..tak elok tau makan masa perut sgt lapar tp wat gak..huh..so tadi aku makan nasi, biskut, kepok Super Ring & milo panas..dah sgt2 terlebih kalori nie..tue lah akibatnya bila makan bila perut sgt lapar..huhu..& leh trima x kalau aku kata aku lapar lagi skrg..

kept watching scene2 menarik drpd Camp Rock movie..serius aku dah suka kat Joe tue..if adalah lelaki yg nyanyi lagu smbl main gitar kat aku, 4 sure dah terpikat..hehe..nak suh Aliff blaja lah..tp kalau dia x main gitar pun aku dah terpikat dah..-D

i have to be what we called AJK Kebajikan & Keselamatan for our trip to a place which we don't decide yet..jadi AJK nie senang je kot..bawaklah sentiasa 1st aid kit ke mana2..hehe..sesapa sakit perut, lapar ke jumpa aku eh...insyallah aku bantu..then, 4 keselamatan, aku akan suh pak cik bus nanti bwk bus elok2..hehe..keselamatan lah tue kan..-)

last but not least..i have a new umbrella (polka dot blue)..thanks Shaleen tolong belikan..-)...pasnie nak hujan pun xpe..hehe



No comments: