Sunday, January 11, 2009

QuIck..

I'm a little bit busy lately..last night, i want to blogging but didn't get connection la lak..:(..skrg dah ade so post..

went to Malam Kebudayaan India USMKK (MKI) on 9hb January.aku suka g MKI sbb aku suka dgn tarian & lagu2nya..but that night was not reached my expectations..at first, aku sukalah tgk performance dieorg, lagu2 & tarian yang ada tp lama2 aku rasa bosan..almost same je..bagi akulah, last year lagi best..overall ok lah..aku suka je g sane sbb makan sedap..hehe

semalam, aku, Cham, & Syam g KB..jalan2 cari barang..hehe..kami g Pantai Timur & The Store je..dalam2 aku nak berjimat pun last2 dekat RM200 gak hbs..hukhuk.aku beli barang dlm list je pun dah cmtue tau..oo adelah certain brg yang xde dlm list tp ok lah kan..i still need that thing spt tudung & ........:D..semalam penat sgt walaupun tak lah lama sgt kami keluar.mula2 tunggu bus xde so kami naik teksi g KB & the way back kami naik bus..akhirnya berkat kesabaran bus 60A dtg pun..:)..malam lak, Syam masak spageti..sedap & kami makan smpi tak larat & pastue tgk movie..

aku beli kasut sport baru,,yeay!!!baru de smgt nak g jogging..wahhh!!!alasan..haha..aku beli kasut dgn color yg aku nak..pink!!!..kaki aku dah mengecik ke ek??dulu kasut aku saiz 6 walaupun nanye aku saiz 5 je (kalau sandal biasalah), tapi semalam aku beli kasut saiz 5 & tue pun aku rasa besar lagi..tak kan kurus kat kaki kan..tak pernah dgr lak..hehe..tadi dah rasmikan kasut tue & guess what??Pak cik Rahim pun sedar aku guna kasut baru..haha..tue lah benda pertama yg dia ckp pas sampai lab..:P

arinie takde kelas & petang nie nak g anta darah tuk analysis lipid profiles..now, aku nak rehat2 & maybe tido..:)

No comments: