Thursday, January 8, 2009

seriously, i need a new umbrella..skrg musim hujan di sini, & payung aku dah cam tercoret ckit hujung tue..so dah bukan payung yg sempurna lah..actually leh pakai lagi tp saje je nak beli payung baru..ada gak reason kan..:)

hubungan aku & dia seperti biasa..kami dah hadkan masa berbual skrg sbb ade masa nak msg dgn dia..dulu takde masa nak msg..tahun nie & seterusnya, memang berjimat menjadi keutamaan kami..aku tak suka sgt jimat2 nie tapi terpaksalah.kena fikirkan our future gak kan..paham2lah apa..haha

i'm watching Grey's Anatomy lagi3...skrg kat Season 2 & akan ku tgk smpilah Season 5 balik..aku sgt suka Grey's Anatomy..walaupun dah tgk berkali tp tak bosan lah..maybe sbb cter medical kot..aku suka bab2 medical nie nanye..maklumlah cita2 nak jd doktor tp tak kesampaian..so tgk cter pasal doktor pun ok lah..tapi aku tak suka drama House..bosan!!!

ada byk movie tak tgk lagi & tak tahu bila nak tgk..huhu..(sbb tgk Grey's je..:D)..opps apelah patutnya ckplah sebab wat research ke kan, nmpk rajin ckit..hehe..tapi sayangnya bukan itu jwpn yg di cari..:P













1 comment:

Cik Eja Ishak said...

hehehehe...siqah..mcm mana nak buat tag tuh..hahaha..aku tak tahu la beb!