Wednesday, January 21, 2009


Hari nie aku bangun awal..lagi awal dr biasalah sebab tak nak lambat lagi g lab..tapi kan everytime aku bangun awal & dah bersiap, mesti ada je benda yg sebabkan kerja seawal pagi tue cancel..contohnya tadi, En.Rahim (1 of my research's subject) called kate tak leh dtg kul 8 am..biasa mmg tiap hari kul 8 am, En.Rahim lah yg exercise..aku dah siap tau..huhu..tapi takpelah sbb nanti kul 9 am ada kelas Dr.Hairul (sport management)..so tak lah sesal sgt bangun..hehe

I'm going to Kuantan tonight..naik 1 bas dgn Cham & Syam tapi lain seat.mestilah lain, tak kan 1 seat nak duduk 2 org kan..hehe..yg aku maksudkan ialah kami tak duk berdekatan lah. aku duk di depan sikit & mereka di belakang sikit..hehe..tue sume sbb beli tiket lambat & yg de seat pun blkg2 kat tayar bas tue watpe..tak lena tido gamaknya nanti..ingat pasal tidur nie, ada sorang insan namanya Dayah..dia nie if tido tak kira ape, bus tue nak bergerak dgn bising ke, duk kat tmpt yg tak selesa ke, duk kat tayar bas ke, dia tetap maintain tidur..tak terjaga lak tue..aku kdg2 jealous tgk dia tidur cmtue..camne lah senang sgt nak tidur ek?




No comments: