Monday, February 9, 2009

Cinta Gila - Grey Sky Morning

bila dgr lagu nie je, duk goyang sorang2..:D

saat indah bermula...
terasa bahagia...

cinta yang lama terhenti, berputik kembali...

ada yang menghampiri, ku tidak peduli...

cinta ini cinta gila,untuk kita berdua...


c/o
woo~~~tiada yang dapat menghalangnya

kita berdua terus bercinta,selamanya...

i cant live..i cant living without you oh baby

just only you that my love..with love...


hanya kau ku miliki,yang tiada ganti...

bukan mimpi sudah pasti,jiwaku berseri...

ada yang menghampiri,ku tidak peduli...

cinta ini cinta gila,untuk kita berdua....

2 comments:

profWACKo said...

ehem2... siqah. aku suka gak lagu nie. sesangat2 suka. Lagu nie ade 2 version, aku da ade salah satu, nak carik satu lagi. Kalau ko ade resource bleh tak carik satu tu tuk aku?? huhu.. aku dah pening pale nie nak carik satu tu lagi. lirik pun ade 2 version.

SiQaH said...

aku x tahu aku de version yg mana..
tp rasa bukan version radio tu..
oo nanti aku try cr gak okay.
n nanye baru aku tahu lagu ni ada 2 version :p
thanks for telling me.
we'll find it :)