Monday, February 2, 2009

Aku telah ditukarkan tuk menjadi AJK Penajaan tuk class trip to TER (Terengganu Equestrian Resort). 1st, AJK Kebajikan & Keselamatan tapi katanya kurang kerja sgt, pastue ditukarkan ke AJK Penginapan (tak jadi lak sbb trip nie sehari je) & lastly AJK Penajaan..yg nie betul2 punya AJK..no more changes..i don't mind lah asalkan ada kerja sbb ada report nanti..if takde kerja, aku nak wat report ape..so biar ada..

Setelah sekian lama aku tak jogging (disbbkan cuti & malas..hehe), aku pun jogging lah ptg tadi..1st round, memang aku jogging lah but 2nd round tue aku dah byk jalan dr jogging nanye..sedang aku syok berjalan2 mengambil angin petang, melihat burung2 berterbangan, tiba2 ada sorang insan berbaju kuning melintasi aku dan menegur, "aii dari tadi jalan je ke?"..aku hanya melemparkan senyuman paling manis buat insan itu sambil hatiku berkata, "weii, walking pun 1 exercise gak tau..kau ingat jogging je ke..cehh"..maybe insan tue berniat baik menegur cuma hati aku nak juga membalas kata2nya..:P

Dimanakah agaknya sumber tuk aku mendapatkan new episodes of Gossip Girl S2..sumber aku yg dulu (Fiqah) ckp yg laman web tmpt download tue dah di block oleh USM (sengal!!!), so dah takdelah episod baru..hukhuk..at the same time, aku mencari sumber tuk 90210 S1..siapa??dimana??bagaimana??

Mulai hari ini, aku kena pulun menyiapkan research..Dr.Mat dah menyatakan tarikh tuk m'hantar draft research..sebulan je lagi..mati aku!!

No comments: