Friday, March 27, 2009

HOME....

I'm at home :D

Sukanya dah ada kat rumah..tenang je rasa..dah tak sanggup nak duk dalam bilik kat sana lagi..huhu..Tiba2 je semalam aku kena naik bus 2 tingkat..nasib baiklah ada Ain..if aku sorang takut gak..sebab aku mmg tak nak naik bus 2 tingkat..orang kata best tp aku tak nak...tinggi sgt..Sampai stesen Putra lebih kurang kul 8.30 pagi..lambatkan?bus tue byk kali benti..dah lah lama tiap kali benti..& aku kena naik teksi balik tadi sebab ayah aku kerja..penat tau nak ngangkut beg tue..dah lah bwk 2 beg..merah2 tangan..haa satu lagi, tak pernah2 ada anjing menyalak kat aku, tiba2 ada lak tadi..2 ekor lak tue..kurang ajar betul..ish2..dah bertahun aku duk cnie tapi tak pernah seekor anjing pun menyalak bila aku lalu..anjing tadi mmg wat aku takut..aku siap g ambik jalan yg jauh & berlopak lah..takut punya pasal walaupun anjing tue berada dalam kawasan rumah je.tolonglah jangan menyalak lagi nanti..nie yg wat aku takut nak keluar sbb compem kena lalu umah tue punya..melainkan aku rajin ikut jalan yg sangat jauh :(

Ok..disebabkan final presentation & Graduation party Sports Science telah ditunda, aku tak tahu bila nak balik USM..cadang nak balik 6hb tapi tgklah dulu..tapi kena hantar a,ment..tapi tgklah gak dulu :D

Cuti kali nie byk kerja & hope aku siapkanlah semua..jangan duk main2 je kat umah nie Siqah oiii!!! Aku kena siapkan blog diari tuk APA subject, slide for final presentation, & report for Sport Management..sekejap je buat semua tue if aku tekun..tapi masalahnya bila balik umah, ketekunan tue kurang ckit..hehe..hope tak lah..doa2lah ye :D

Opps..lupa 1 kerja lagi...STUDI!!!STUDI!!! :)


No comments: