Thursday, March 26, 2009

Trip Kelas...

Sudah nak beranak pinak post nie duk terperap sebagai draft :)
So now, baru aku ada masa nak edit & post :)

1hb Mac 2009 - kami telah pergi ke Kuala Terengganu tuk Trip Sport Management..g pagi balik malam je..balik awal sbb malam tue ada bola..apa lawan apa aku dah lupa lor..

Ke Manakah kami singgah ye??

1) Masjid Kristal & Taman Tamadun Islam..

Kami hanya ada masa selama lebih kurang 30 minit plus tuk round dalam TTI..so, kami tak melawat semua replika masjid..Aku nak ke sana sekali lagi & pastikan tuk melawat semua replika masjid yang ada..interesting lah replika tue.rasa cam melancong ke luar negara :)







2) Masjid Terapung

Singgah solat di sana..


3) Pantai Batu Buruk

Ambik angin je..keluar angin ada ke??hehe

Tudung jadi semacam je :D

4) Terengganu Equestrian Resort (TER)

Sebenarnya, inilah tempat yang kami nak lawati...


Sport Complex




Kuda ku lari gagah berani :)
For sure, aku tak pegang pun kuda nie..takut siot..
kot2 kuda nie kick aku baru tahu..
ok sebenarnya ada seekor lagi kuda kat belakang aku..
aku takut 2 ekor kuda nie kick aku..hehe

nsem x kuda nie? :D

Pada hari tue, bolehlah tunggang kuda..aku tak naik pun..sebab aku takut gler..ish2 x boleh..macam2 bayang..kali nie aku bayang kuda tue tak dapat di control n gedebum aku jatuh..haha..mengarut btul imaginasi..imaginasi cmnie lah yg wat aku stop buat benda yang aku nak buat..

No comments: