Sunday, June 7, 2009

Kenduri vs Hentam

Minggu ini busy memenuhi undangan perkahwinan.
Semalam pergi ke Jengka 1, then tadi, pergi ke Sg.Besi..
Ada sesiapa lagi nak hantar kad undangan perkahwinan tuk minggu depan lak? :)

Plus, Haikal ada di sini, dan baru je jap tadi balik.
So aku keseorangan lagi..
Dan tinggal sorang2 ni baru lah aku rasa ngantuk dan penat tapi masih tak nak rehat2..
Tak ada mood nak rehat pun :p


Semalam, sepanjang perjalanan pergi dan balik dari Jengka 1, aku telah berjumpa 4 accidents.
Salah satu drpdnya adalah Huhu.
My dad's car!!!

Tersentak tiba2 bush kena langgar dari belakang. Huh
Orang depan brek mengejut, then ayah aku pun brek mengejut tapi tak lak hentam kereta depan.
Tapi kenapa kau brek mengejut still hentam kereta ayah aku??
Sebab kau ikut rapat sangat dari belakang.
Cubalah jaga sikit jarak dengan kereta depan kan.
Tahulah kau tu Pajero, langgar kereta orang pun tak kesan sebab kau keras cam batu.
Sengal!!! Kereta ayah aku tak pernah kena hentam pun tau tak.
Sengal!!

Kejadian ini berlaku sebelum sampai ke kenduri di Jengka 1.
Lepas tu, memang dah tak ada mood lah nak g kenduri.
Sengal!!!

Nasib baiklah kau anak orang berada kan. Tapi if kau bukan anak orang berada pun, ganti rugi tetap di minta okay.

Serius. Mengigil badan aku pas kena langgar tu. Rasa nak hentam je budak tu. Nasib baik kau tu kawan cousin aku. Kalau tak, lama dah aku bagi sekali..

4 comments:

Anonymous said...

marah tol kamuuuu yerp?
da name pn accident...malang x berbau
seb baek org kt dlm xde pape kan?
syukur2...hehehehe

SiQaH HuSSiN said...

marah la beb.
tahulah malang tak berbau kan..huhu

teruterubuzu said...

kesiannya awak siqah..
nasib takde aper2 kan.?
entah sekarang orang tengok..kebanyakkannya semuanya nak laju..nak menyempat..lebih2 bila pagi2 nak kerja punchcard..huhuhu..

p/s.: siqah please bagi alamat email..nak anta lagu MAHKOTA tu..,
kalau ada gmail.. lagi senang..
hehehe

SiQaH HuSSiN said...

seat blkg de atok n nenek masa tu.
mmg nasib baiklah xde apa2 :)

okay..
nanti siqah bg email.
patutlah tunggu2 xde lagi :p