Tuesday, August 11, 2009

Buruk Perangai :p

Di sini hujan turun dengan tak berapa lebat :) Janganlah hujan kilat, guruh ni. Seriau aku eh.

Hari ini menu berbuka dengan sambal udang dan sayur kubis masak air. Mulakan berbuka puasa dengan air bandung. Perghhh!! Sedapnya. Minum air je dah 2 mug. Sudahnya tak larat nak habiskan nasi. Minggu depan nak menyambut Ramadhan dah kan. So aku tengah dalam proses menggantikan puasa sekarang ni. Buruk betul perangai kan? Dah nak ke next Ramadhan, baru nak penuhkan puasa tahun lepas. Apa nak jadi ni? Hope tahun depan perangai aku berubah elok sikit. Hehe. Bagi aku, asalkan habis ganti :)

Sekarang sebenarnya aku tak mandi lagi. Hehe. Lagi satu buruk perangai. Huhu. Sebenarnya nak mandi tadi. Tapi baru je nak mandi, mama balik bawak udang suruh masak. So aku pun masaklah. Siap masak betul2 azan pun berkumandang. Jadi, berbuka puasa dan solat. Mandi tak lagi sebab orang kata lepas makan tak boleh terus mandi. Nanti perut bertambah2 buncit tahu *sebab tu kena mandi before makan* Tapi tak buat jugak. Hoho

Okaylah. Nak mandi ni. Tengah2 blogging tiba2 mama kata kawan dia nak datang rumah malam ni. Kang sampai rumah tengok anak dara tak mandi lagi, perghhh segannya *cakap kat blog tak segan lak* Haha.

8 comments:

teruterubuzu said...

sebelum mandi mesti kena borak2 dulu..
yang pastinya mak kita akan bising suruh kita mandi..
rindunya maa..

SiQaH HuSSiN said...

liat nak mandi kalau dah kenyang dan borak2 tu.pastu kata nak mandi tapi setengah jam pastu pun tak mandi2 gak.hehe..mmg tu lah perangainya..

best if ada org bising kat kita.rindu mak jugak :(

jai@jezz said...

kah kah.. kau lagi buuk sih peragai.. syuusss gi mandi..!

SiQaH HuSSiN said...

hahahaha..
aku dah mandi dah..
lagi wangi drpd ko tau..hehe

jai@jezz said...

kah kah kah.. mana kau tau aku tak mandi nih. ciss..

SiQaH HuSSiN said...

aku ada mata2 kat tmpt ko..hehe
p mandi laaaa!!! :p

.wanie. said...

pergh..gler buruk..
hahaha..
aku buruk prangai gak..
mlas mnd..
tp ko dasat g kowt..
hahaha..
bwk ke mlm..
hahaha..

SiQaH HuSSiN said...

aku jarang wat cmtue tau.
di saat aku sgt2 malas je..
tp kan at least mandi gak..wangilah jugak akhirnya..haha