Wednesday, March 17, 2010

error lagi

Kecewa,,
Selama 7 hari masuk department,
aku dah buat 2 error. Huhu..
Habislah prestasi ku..
But , cool!!Learn from mistakes okay..
Dah tengok betul2 nombor akaun pun salah jugak buat.
Lepas nie, bukak mata besar2 sikit siqah!!
Aik, bukan mata kau dah besar ke?Hoho


14 comments:

Ms.Independant said...

wahhh~
bru 2 kali salah ke...
ok ler tu...
org bru mmg standard la akan wat slh.
sbab dlm proses pembelajaran lg...

:)

AkU said...

strandard la tuh..success came from a bitter sweet of failure wut..

eyes143.. said...

rilek2 wt keje tuh tau..
jgn ad error da =]

Luffy said...

mengantuk kot
huhu

Cutiesifa said...

Ms.Independant:

hehe. yup masih baru kan,
tgn pun terkial2 tekan keyboard ni :)

Cutiesifa said...

Aku:

betul..betul..betul..
x kan xde salah langsung iye x..

Cutiesifa said...

eyes143:

hehe,
akan dilakukan dgn elok2 sekali..
hope x berulang error yg sama lah :)

Cutiesifa said...

Luffy:

x ngantok pun,
tiap pagi minum coffee..
mata nie dah berpinar agaknya..hoho

ai@reel said...

terima kasih kerana singgah diblog saya..

buat kamu..

jgn sesekali mengalah dgn kesalahan dan kegagalan kerana dari kesalahan dan kegagalan itulah akan lahir satu kejayaan yg tidak diduga...

jgn biarkan kegagalan atau kesalahan itu membantutkan usaha kamu

eheheh

go girl...

Cutiesifa said...

thanks aireel..
i will do my best in everything i do..
u too yeah!!

LuVidA^^ said...

xpe2...nnti jgn buat salah lagi tau....hehehee

Cutiesifa said...

Luvida:

hehe, jgn wat salah yg sama lagilah harapnya :)

AkU said...

kalu xprnh uat salah..xnormal la tuh..

Cutiesifa said...

sebab x de manusia yg sempurna dlm dunia ni..

mmg akan wat salah, cuma x nak kesalahan yg sama berulang je..