Sunday, December 9, 2012

CMS Team Building! Hooyeayyy!

Sabtu, 8 May, CMS adakan team building di Photon Valley, Hulu Langat. Selama nie diadakan like family fun day, but for this year, committee nak buat team building pulak.

Seawal 7.30 pg, aku dah sampai di ofis. Wajib naik bas. Pagi, kami ada outdoor activity, explorace. Ada 7 games. Best! First rakit. Sengsara! Aku dapat rakit yang besar dan tak berapa nak kukuh sebab batang rakit kecik dan nampak dah lama. Silap besar pilih rakit tue. Sangat lama okay nak habiskan task merakit. But it's fun! Nak berakit lagi. But kali nie pilih rakit elok sikit :D

Habis explorace, petang ada indoor activity. Ada 5 games. Sangat lawak!! Hahaha! Ada team performance tetiba. So kami buat tai chi. Muahahahah! Ada buat nyanyian lagu rasa sayang, ada jugak yang berlakon mengajuk gaya HOD dan manager lain. Haha! Yang nie sumpah lawak! Sebijik!!

It's a fun day actually even I prefer an event like family fun day. But it's okay. Maybe buat selang2 kan. Tahun depan buat family fun day pulak. Haa let's committee talk. Haha! Orang yang tak pernah tegur pun boleh bertegur on that day. Itulah team building! Yeayy!!

Gambar2 yang diambil menggunakan Note Shida: nak jugak cakap Note. Muahaha!



Ka-Ching nama diberi. Sebab kami semua mata duitan. Hahaha! Last team daripada 10 team yang ada. Kesian sungguh! Hihi.








Kami nak balik dah! Bye Photon Valley!


Menara belon hasil team aku. Macam menara terbantut gayanya. Haha!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 comments:

Unknown said...

SAYA AMIR dari photon valley resort..saya nak minta kebenaran untuk ambil gambar di blog ini untuk di share kan di facebook kami sebagai collection..

SiQaH HuSSiN said...

okay boleh.
just take it :))