Sunday, January 6, 2013

Cameron Highland! Wee~

Semalam pergi Cameron! Dengan kawan2 Aliff. Sebenarnya mereka ada buat plan nak ke Cameron dan Sunway Lagoon. Tapi aku dan Aliff tak boleh join sebab Aliff kerja hari nie. Jadi, takde nak cakap apa2 kan. Tetiba pagi semalam, I received many sms and call drpd kawan2 Aliff. Ajak join jugak even balik hari pun. Aliff ikut cakap aku so sebab tue kawan2 dia cari aku. Dan aku semestinya cakap okay. Sebab aku memang suka jalan2. Hihi.

Jam 12.30 pm bergerak dari R&R Rawang ke Cameron!


Persinggahan pertama di sini!


Gegurl Defaque with Tun. Aliff digelar Tun dalam group kawan dia. Tak tahulah kenapanya. Haha!


Buah hati saya. Hihi. Sayang dia ketat2 :))


Me with the cactus! Banyak sangat!


Kaktus yang cantik tapi bahaya. Tajam ooo!

Sempat pergi dua tempat je. Terus ke apartment yang mereka sewa. Duduk sana, Aliff sempat tidur sekejap dan jam 8 pm kami bergerak balik. Seram okay lalu jalan Cameron malam2. Huhu. Tak nak dah lalu sana malam2. Jam 12 pm sampai rumah. Penat dan bersiap terus tido.

Nak pergi Cameron lagi!! Nak lagi. Nanti2 lah next trip. Dengan siapa? Hihi.



Dan today, baru je balik dari Empire. Bertemu Ummi di sana. Girls talk! Kadang2 girls talk berdua bagus jugak. Tanpa lelaki2 mengacau kami :p

- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments: