Tuesday, April 16, 2013

Games! Addicted!




Malam nie nak story pasal game pulak. Hihi. Mula2 tak nak jugak ada games dalam phone, tapi lama2 terjebak jugak. Aiyakk!

Mostly games aku pasal makanan. Hihi. Konon bukak restoran sendiri lah. Hihi.

Cook Dash & Diner Dash: both aku kena main betul. Macam main games tue lah. Cook aku menjadi tukang masak manakala Diner Dash aku jadi pelayan. Haa gitu. Hee~

Restaurant Story, Bakery Story: aku just beli dan tinggal menu sampai masak dan serve to pelanggan. Thats why for games aku ada notification. Jadi bila dah siap je menu masak, aku akan serve to customer. Tak boleh lambat sangat, nanti habis makanan ada lipas. So tak boleh hidang. Rugi2 :p

Farm Story: sama seperti Restaurant & Bakery Story, tanam dan tinggalkan sampai dah siap tumbuh dan harvest.

Now, aku addicted main games nie lah. Busy camne pun bila kerja, bila ada notification pasal games, cepat2 aku harvest semua. Hihi.

Word Search: game yang sangat jarang main sekarang. Hihi. Ada lagi best kan. Tapi sayang nak delete game nie.

Tak tahulah sampai bila kegemaran aku pada games akan berakhir. Mari kita tunggu dan lihat lahhhh :D


- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments: