Friday, April 12, 2013

Long Time No See

Salam semua :)

Sangat lama sudah aku tak update blog kan. 2 bulan jugak lah. Lamalah sangat :p Aku hampir lupa yang aku ada blog sampailah tadi ada kawan yang cakap 'update lah blog kau'. Haha. Now aku ingat dah. Hee~

Hidup aku sangat busy sekarang (mengalahkan PM) :D Kerja seperti biasa. Malam pulak aku ada perkara lain nak buat. Banyak bendalah. Termasuk baca novel, main game dan tengok drama Korea. Haha!

Now aku lagi busy. Tak cukup masa dah rasanya. Tapi relax dan cool je. Hihi.

Untuk bulan nie, aku kerja tiap minggu. Haih. Sabtu. Now dah ada rotation kerja pada hari Sabtu between KL team dan Chennai team. Minggu depan turn kami. Dan esok ada training for new system in Singapore. EBBS system. Esok baru first time belajar dan mesti master. Sebab no class after this until the system fully use in June. Hoping everything going on well. Amin~

Aku tak aftif blogging tapi aku agak aktif di Twitter dan Instagram. Just follow me :)) @siqah28

Until we meet again soon ~ :))

Meh aku selitkan gambar aku sekarang. Makin chubby. Muahahaha!! :D



- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments: