Wednesday, December 24, 2008

Datin Ainun..haha

tadi dalam kelas Senaman Terapeutik, kami kena berlakon..haha..
aku berdebar gler la kena berlakon kan sedangkan bukan apa pun..sports sc je pun yang ada..hehe
lepas habis Pn.Vina mengajar, dia suruh kami tubuhkan 2 group..
1 group = pro-exercise, and the other 1 tue = anti-exercise..
group aku jadi anti-exercise group..

so kami kena berlakon sorang2 lah..Pn.Vina ada bagi situasi & berlakon ikut situasi tue..
aku telah memilih diriku untuk menjadi seorang Datin yang anti-exercise, cantik lagi menawan (g spa sebab nak habiskan duit..hehe), garang, berlagak..haa tue yang penting sekali..kata Datin kan..:D..haa nama Ainun dipilih sebab tiba2 aku teringatkan biras kakak ku..hehe..

then aku kena berlakon dengan Tomet (Pn.Vina)..bak kata mereka, memang aku nampak garanglah masa berlakon tue..hehe..nanye takdelah niat cmtue tapi ntah kenapa something appear dalam otak aku nie terus act camtue..as a Datin, sesuailah kot karakter tue kan..hehe..sebagai Datin, flexibility, strength pun aku kata aku tak tahu..huh..tak dapat terima btullah..penat aku blaja Sports Sc tau.tiap orang berlakon selama lebih kurang 5 minit kot..then, Pn.Vina bagi komen..

aku macam dapat rasakan tiap kali kelas Pn.Vina akan diadakan discussion @ case study..semalam case study..aku dah ada 2 a,ment dan perlu submit 5hb Januari nie..so before cuti, kena siapkan a,ment dululah..*sigh*

No comments: