Wednesday, December 17, 2008

fans of Azizul..


dgn ini aku nak m'isytiharkan yg aku adalah peminat Azizulhasni Awang, Malaysian Track Sprint Cyclist..hahaha..semangat tau tgk live die kayuh masa Olympic dulu...start becoming his fans since Beijing Olympic 2008..dia sgt menyerlah masa Olympic dulu..aku suka tengok dia kayuh ..bukan senang aku nak duduk di depan tv tuk lihat sport event..tak pernah dibuat oleh aku..hahaha.

aku kecewa sbb x smpt beli Maskulin November 08 yg ade die sebagai cover..huhu.bila tahu pun dah lambat..maklumlah aku bukannya ambk kisah sgt pasal majalah tue..mana pernah aku baca kan..aku tahu pasal nie pun bila membaca Maskulin di bilik En.Hafezi, co-supervisor research aku..hehe..bila dah hbs selak, sekali tgk muka depan barulah ku tahu azizul rupanya..hehe..

ok..aku akan sokong dia sebagai atlit Malaysia n hope dia tak lah sombong bila dah di atas nanti walaupun skrg pun dia dah makin dikenali dunia kan..aku doakan dia berjaya in his event..n dgn itu, siqah!!!stop talking about him..da..

No comments: