Wednesday, December 17, 2008

Gadis Scorpio, hot & sukar cair

Aku memang budak Scorpio..list nie aku ambk drpd majalah MASKULIN yg front page nya ada gambar Azizulhasni Awang (suka3..hehe)

Gadis yg simple & sering menunjukkan emosi @ mood nya. Mudah mengetahui sama ada dia sedang marah, bosan, sedih, atau gembira..(betul3..hehe)

Mempunyai personaliti yg misteri..contoh, nmpk kebudak-budakan tapi seorang yg tabah menghadapi cabaran (sikit2 tabahla kot..-)..aku pernah melalui saat yg hard dlm hidup n alhamdullilah sekarang dah dpt trime segalanya)

Baginya menjadi surirumah sgt membosankan..suka mempunyai kuasa dan mengawal semua org (x nak jd surirumah tue betul tp yg part kawal org tue, x la sume org aku nak kawal kan..lari lak org tue nanti..:D)

Segala yg dilakukan oleh kaum Scorpio nampak seakan baik, tapi sebenarnya mereka mampu memanipulasi dan pihak lelaki pula tidak menyedari akan hal itu (eh xla..aku baik tau..mana ade manipulate org nie..)

Cinta belum mampu membuatkannya menurut kata2 teman lelaki (haha..kadang2 la)

Sukar dicairkan dgn ayat2 power drpd kaum lelaki (laki yg xde kena mengena tue yela, tp if bf aku cair je..haha)

Sentiasa berhati-hati & memerhatikan pergerakan setiap lelaki yg ingin mendekatinya (ntahla..xde laki nak dekat dgn aku pun selain dia)

Sukakan kebebasan (yup..tp ada batasnya)

Jika mahukan sesuatu, akan cuba sedaya upaya & melakukan apa sahaja tuk mencapainya (btul tue tp tgk pd keadaan gak lah)

Suka lelaki yg menghormatinya & dlm masa yg sama dia juga akan menghormati dan bangga dgn lelaki itu (yups..)

Suka lelaki yg mempunyai rupa paras yg menarik, sihat dan kuat di samping mempunyai karier yg baik (iye..if can cukup pakej lah kan..but the important thing is he loves me with all his heart)

Seorang gadis yg hot dan suka muzik yg keras (oii x la..xde maknanye hot nie.n aku nie suka lagu yg slow2 yg leh membuai hatiku nie..ape kes keras2 kan??.:D)

Baginya cinta adalah satu kepastian (betul3)

Suka mencari kewangan yg lebih dan membelanjakannya (sumtimes but now saving money to ehem..haha)

No comments: