Sunday, April 5, 2009

Kembali

Ada pun internet..sengal betullah Telekom nie..boleh lak dipotongnya talian sedangkan tulis dalam bil kata bayar sebelum 6hb April tapi 2hb April dah dipotong..geram aku..kalau kata 6hb tue, hari tue lah potong..yang nak g potong awal2 tue napa??sengal telekom..nasib baik aku tak fire korang!!huh..tak pasal2 aku kena g CC tuk emel report pada Dr. Hairul..tapi nasib baik Aliff yang bawakkan..hehe..

Minggu lepas, aku balik kampung, Kg. Muhibah Sg. Gapoi..aku baru tahu nama kg aku ada Muhibah..mati2 aku ingatkan Sg. Gapoi je..hehe..balik pun sebab ada kenduri kahwin kat Bentong pastue teruslah balik kg..bosan gak balik kg kali nie sebab tak ramai yang balik pun..ada Mak Ndak aku je..aku tidur je sepanjang petang tue..panas2 pun layan tidur jela..petang tue baliklah Subang sebab mama kerja keesokan harinya..haa pasal kenduri yang aku pergi tue, ada 2 pasangan pengantin tau..4 pengantin lah maknanya..kakak & adik kahwin sekali..aku tak nak majlis aku bersama orang lain..tak best lah..bagi aku, majlis kahwin aku biar aku sorang je raja sehari..orang lain tak boleh ambik title tue pada masa yang sama..& orang lain semua tumpu pada aku sorang..bila lagi nak rasa orang bagi tumpuan kat kita kan..hehe..

Semalam, keluar dengan Aliff lagi..tempat pertama yang kami tuju adalah Hentian Putra..mahu beli tiket balik oo..aku balik 11hb malam..nak extend lagi tapi dah tak boleh dah..11hb pun rasa dah lambat benar nak balik..pastue seperti biasa, kami ke BTS..nonton Talentime..oklah movie nie..adalah lawak gak..sedih gak tau part last sekali dalam movie nie..bergenang je airmata aku masa tue tapi tak mengalir lah..haha..bestlah lagu yg Hariz (betul kot nama nie :D) nyanyi dalam movie nie..Aliff pesan suruh aku cari lagu itu..baik Tuan..hehe..

berehat sebentar ya :)

No comments: