Wednesday, April 1, 2009

Aku memang seorang yang perahsia..banyak benda yang aku simpan dalam hati..dari dulu memang aku begini..jadi sampai sekarang aku begini..aku tak tahu bagaimana cara nak menunjukkan apa yang aku rasa..sedih, gembira, sakit hati, sayang, cinta, rindu..kesemuanya lah..kadang2 pun orang salah anggap pada aku..mereka ingatkan aku marah krn PMS tapi sebenarnya aku memang marah..bukanlah marah sebenarnya, cuma terasa je..aku masih tak membuka hati ku ini sepenuhnya pada orang..tak kira siapa walaupun Aliff sendiri..kadang2 apa yang aku rasa dan lakukan, aku hanya simpan saja..ada niat nak meluahkannya pada sesiapa tapi kadang2 terfikir bahawa orang lain tak ada masa untuk mendengar luahan hati aku..aku berahsia lagi dengan Aliff..aku tak ada niat nak buat begitu..serius tak ada...tapi kenapa jadi begini..aku takut kepercayaan dia hilang pada diriku..aku takut dia jadi lain pasnie..aku sangat2 rasa bersalah...dan baru sekarang aku sedar yang memang bukan semua perkara aku luahkan padanya..aku tetap mahukan masa tuk diri sendiri..aku fikir kadang2 perlu tuk bersendiri dan mempunyai rahsia sendiri kan..tapi entahlah..mungkin setelah berkasih, aku perlu ubah pendirian dan sikap ku yang satu itu...sori sangat syg..

No comments: