Monday, April 13, 2009

Aku hanya bergelumang dengan nota dalam masa 3 minggu terakhir ini dan juga final thesis presentation..

Final paper start:

14/4 - Adapted Physical Activity
26/4 - Therapeutic Exercise
30/4 - Sport Management (last subject taken in my degree programme..yahooo!!)

22-23/4 - Final thesis presentation

30/4 - hardcover final thesis submission

Walaupun aku busy dengan blaja & also presentation (slide tak siap lagi) tapi aku still have time to watch Japanese Drama :D Well, just 1 episode for a day :) Bosanlah if asyik dengan nota je :)


Last night, jadilah hari yang bersejarah dalam hidup aku...sebabbbbbb...For the first time, aku tak menonton ABPBH LIVE tau..it's all because of the exam tomorrow..aku telah amanahkan Aliff tuk menonton ABPBH and report pada aku :D Aku sokong result semalam cuma penyanyi wanita dan lelaki popular..masih tiada sesiapa mampu mengalahkan mereka ye..Mawi okey lah since aku suka lagu Sujud :) and Nabil Raja Lawak 2 mendapat gelaran bintang paling popular 2008..cayalah Nabil walaupun semalam dengar kata dia ada menimbulkan kontroversi..tak pe lah..nanti aku balik rumah aku akan tengok ABPBH :)

No comments: