Saturday, April 11, 2009

Malam ini aku akan kembali ke USM..tak da mood la nak balik..memang ni perangai aku tiap kali nak kembali ke USM pun..kena ada kan mood molek2 ni lagi pun hanya lebih kurang 3 minggu je berada di USM..then, aku akan kembali ke rumah ku and no need to go there again..alangkah indahnya pada masa itu..tapi ye ke indah??@ aku mula rindukan USM dan kehidupan di sana balik..emmm ntah lah..

Sangat suka balik rumah kali ni even mostly my time only at home kan..tak da keluar pun..just keluar dgn Aliff la hari yang lepas..tenang je tiap kali berada di rumah..even ada masalah apa pun tetap tenang je..maybe aura rumah nie ada kot ek..patutlah orang selalu kata "Home Sweet Home"..memang sweet pun :) And aku dapat makan segala yang aku idam kan selama cuti ini terutama durian..hehe..my dad bought durian semalam..akhirnya ketemu jua durian pada masa yang bukan musimnya ini..

Ok lah..sebenarnya aku pun tak tahu apa tujuan post nie..huhu..aku hanya nak menaip even tak tahu nak taip apa..aku tak tahu apa perasaan aku sekarang..yang aku tahu hanya bosan (seriously the reason sebab cuti dah habis..uwaaaa)

No comments: