Thursday, April 30, 2009

Today..

Final exam is over. Yetta!!! Best gler lah selepas menjawab exam tadi. Rasa cam dah grad nie. Hehe. Tapi memang dah lah kan :) Pasal exam tadi, emm what can I say ek? MCQ senang gler. Bila sampai pada MEQ, emm bolehlah. Semua kena relate dgn sport, so logik jela jawapan aku. (rasanya dah banyak kali aku kata jawapan aku ikut logik kan? Nampak cam tak baca nota je tapi baca tau) Esei boleh dikategorikan sebagai 50-50. Maybe sebab Dr. Hairul tak ada kot tadi, tak semangat nak jawab soalan. Hehe. Cam tak ada kaitan je :P

Apa perasaan aku sekarang ye?? Sedih lah. Sedih sebab lusa nak tinggalkan USM dah. Memang dulu happy tapi lepas jamuan tadi rasa sedih lak. Nak tinggalkan kawan2 dan lecturer yang tak tahu lah bila lagi akan berjumpa. Huhu. And Dr. Mat seperti biasa akan kata aku yang kahwin dulu :D Dr. Mat doa2kan lah ye. If cukup segalanya cepat, cepat lah saya ni kahwin. Restu Dr. Mat pun dah dapat dah. Hehe..

Dapat a small and cute card from Pn. Vina. Pn. Vina dah start cuti so tak datang lah jamuan tadi. Tapi dia dah amanahkan pada En. Hafezi to give each of us a card. Inside the card ada lah kata2 tuk orang tersebut. I like the last sentence "You will fo far". Thanks Pn. Vina. Never imagined we got a card from you. Sweet lah :)

Dari semalam aku kata nak kemas barang kan, Tapi sebenarnya aku tak kemas apa pun lagi. Huhu. Malasnya nak kemas wei. Aku rasa banyak nak tinggalkan barang je. For charity :)

Malam ni, praktis menari. Yeay!! Boleh berlatih dengan hati yang tenang :)

No comments: