Tuesday, April 28, 2009

Kerinduan

Menghitung hari tuk berjumpa dengan buah hati ku yang kecik - Haikal!! :D Rindu sangat dengan gelagat dan kerenah dia nie. Dia pun menghitung hari nak ke sini gak :)


Sejak ada anak sedare ni kan, aku asyik rindukan dia je. Rindu gak pada ahli keluarga yang lain tapi Haikal lah yang utama sekali. Memang macam tu kot kan bila ada anak sedare @ kanak2 kecik dalam family. Suka kan gelagat dia, kadang2 senyum sorang2 if teringat gelagat dia. Lepas tu mulalah tak sabar nak jumpa :) Bulan 10 ni insyallah akan tambah seorang lagi anak sedare. So Haikal kena berkongsi kasih sayang aku lah. Haha. Haikal will be 'abang' okay. No 'adik' lagi.


Forget to tell. Hehe. I bought Twilight novel. Finally I found it. Puas tau mencari Twilight di KL dulu. Hanya ada New Moon, Eclipse, and Breaking Down. Yang 1st tak ada. Aku tak beli yang lain sebab for sure aku akan baca dulu even tak baca yang 1st. So baik cari yang 1st dulu kan. Tak sabarnya nak baca. Aku tak bukak pun lagi bungkusan plastik tu. Takut bukak nanti aku dah tak ingat nota lak :P And nak jaga kecantikan buku itu, tak nak kemik2 since buku tu akan berada dalam kotak dalam masa beberapa hari nie.


And yes, I have to start packing my things now. Agak2 muat ke lah barang2 aku ni dalam 2 kereta nanti? We'll see. This noon nak g beli kotak :)

No comments: